Idag kan en 2-åring låsa upp en iPhone och både öppna och stänga sina favorit-appar… När jag var 2 år, åt jag sand i sandlådan…
Gilla och dela gärna:
Idag kan en 2-åring låsa upp en iPhone och både öppna och stänga sina favorit-appar… När jag var 2 år, åt jag sand i sandlådan…